Music Core 2011-12-03

Jag följer sällan med i alla dessa musikprogram som visas på koreansk tv. Visst händer det att jag kollar igenom enstaka framträdanden, men oftast ser jag ingenting alls. Nu har jag dock precis kollat igenom alla framträdanden från dagens Music Core och här är några av mina favoriter!

A-Pink - My My (Comeback stage)
Det här är faktiskt en av mina favoritlåtar för tillfället! Jag tyckte inte om den särskilt mycket när jag först hörde den, den stod helt enkelt inte riktigt ut för mig. Men ju mer jag lyssnat på den, desto mer har jag fastnat för den. Jag tyckte om det här framträdandet, jag gillade deras styling och dom sjunger bra live.

Secret - Love is move
Jag älskar både den här låten och dansen, de är grymma dansare allihopa. Dock saknade jag Hyosung.

Wonder Girls - Be my baby
Även den här låten är en av mina favoriter. Den är unik och dansen är rolig. ^^

T-ara - Cry Cry
Haha, jag måste säga att det här också är en låt jag har lyssnat mycket på den senaste tiden. Den är sorgsen, men samtidigt lite upp-tempo och ger mig lite Britney Spears-vibbar.


B1A4 - My love
Jag har hängt med B1A4 ända sedan de debuterade och man ser verkligen hur dom har utvecklats. Jag gillar deras styling här~


Rania - Pop pop pop
Jag tycker inte om den här låten särksilt mycket och jag tycker att koreografin ibland känns rörig. Men det var ett bra framträdande trots det.

Ni kan se alla framträdandena från programmet här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0